Juletreskjørt 

Da har jeg laget mitt første juletreskjørt. Jeg vil tro det kan bli brukt fremover. 

Nedenfor ser du en liten DIY forklaring. 

Finn frem stoffet og filter du har kjøpt og lag en enkel sirkel av hovedstoffet. Jeg har selv bomull kjøpt på Stoff og Stil. Det er anbefalt å sy sikksakk rundt kantene for å unngå at det rakner opp, men du kan også bruke limpistolen her og lage en fin brettekant.

Klipp opp en haug av blader, store og små i filt. Det lønner seg å klippe flere lag om gangen… jeg leste en annen blogg som hadde klipper et og et blad… da hadde jeg gått gal selv hehe.. =P *utolmodig* 

Finn frem limpistolen og kos deg med en film i bakgrunnen, gjerne en du har sett før! 

Når alle blomstene er laget er det bare å lime de på og kose deg med en flunkende nytt juletreskjørt!

Jeg vurderer selv å lime på noen peler eller ta noen glitterlim på for å gi det lille ekstra, men i kveld var jeg tom for limpinner og pynt. 

Lykke til! =)

