4-5 uker igjen

Nå er det faktisk bare 4-5 uker igjen til termin og jeg har endelig fått somlet meg til å vaske de klærne vi har med til knøtten.

Det er en merkelig tanken å tenke at det snart kommer atter en ny sjef inn i hverdagen vår i tillegg til Micah som har dominert i snart 3,5 år. Igjen skal vi til med hundrevis, ja tusenvis av bleieskift og x-antall våkne timer. Er vi klare for dette? Det er vi ;)

Jeg vil tro at vi har en del på plass av klær og slikt til knøtten her i USA, men det blir nok noe innkjøp etter jeg har fått sett gjennom enda en gang til hva som faktisk ble med i kofferten. Det kom med en god del gulpekluter som var magiske forrige gang, og jeg har fått tak i nye kluter til vask og stell.

Det som gjenstår nå er vel å gjøre klar sykehusbaggen min og til den vesle. Jeg har lyst å få tak i et helt nytt hentesett som han skal ha på seg fra sykehuset til leiligheten, men kjenner jeg ikke stresser noe særlig denne gangen.. kanskje litt for avslappet? Hmm..

babyklær på vask

 

