Hverdagsliv og sykehusbesøk

Da har vi vært her en liten stund allerede og hverdagen har kommet snikende på plass. Micah og meg har fått rutiner på plass med lek, morro og mat, mens Are har allerede vært på nyhetsskjermen mange ganger allerede.

Are er nå TV2 nyhetskanalens sin USA kommentator/ekspert på presidentvalget som herjer her på denne kanten av Atlanteren og trives veldig godt i rollen så langt. Det er lange, men spennende dager, og vi liker det vi ser så langt!

Kjekkassen min!

Are, Ames, Iowa januar

Nå er det faktisk i underkant av 7 uker igjen til lillebror kommer, og det er bare 3 uker igjen til første del av familiebesøket kommer valsende inn hos oss. Det liker vi!

Vi skal ha besøk helt fra midten av februar til slutten av mars, så Micah vil ha nok av lekekompiser på besøk og jeg vil ha godt med hjelp til hverdagslige ting nå som magen har tatt over fleksibiliteten og energien =P Are kommer til å stikke innom i ny og ne om han ser muligheten komme, men skal være her for sikkert rundt termin. Da får han ikke reise langt unna meg ;)

Til nå har vi også tatt en tur innom det nye sykehuset vi skal få lillebror på. Det var så flott!! Det stod nytt for ett år siden, og vi traff på flere av de samme sykesøstrene fra forrige gang. Veldig trygt og godt å kjenne på! De ansatte selv er veldig fornøyde med den nye arbeidsplassen, og deres nye rutiner har også roet seg ned, noe som også kjennes godt å føle på. Alt er liksom ikke kaos i nye lokaler lengre. Vi fikk en fin omvisning og rommene var flotte, og jeg gleder meg faktisk til fødselen nå (med unntak av smerter selvfølgelig)!

Det var god boltreplass (stort enkeltrom for alle fødende) for både Are og Micah, og venteværelsene for familie og venner var flotte med god utsikt, gode sitteplasser og ikke minst like i nærheten. Her skal det bli bra for alle.

Vi glemte helt å ta bilder når vi var der, men her er et tilsvarende bilde fra google fra sykehuset St Mary’s i Jefferson City, MO. 

Føderom StMarys

Og her er et lite utsnitt fra venteværelset, også hentet fra google. 

St Marys venteværelse

Jeg håper helgen din blir bra, og si gjerne ifra om det er noe du vil vite mer om nå som vi er her borte =) 

 

