Utdrikningslag for Hege!

Jeg er seeent ute med dette innlegget, men nå kommer det vertfall! =)

Hege sin helg den 20. juni var kjempekoselig og artig like før den store dagen deres.

Hele dagen var super og veldig godt planlagt av søsteren Stine, og alle storkoste seg gjennom hele dagen. Jeg likte spesielt klatreløypa, noe jeg alltid(!) har hatt lyst til å prøve! Jeg skal absolutt tilbake dit en dag!

Jeg fikk også prøvd ut mine Oreo Marshmallows Fudge på bålet, og det smakte faktisk enda bedre en hva jeg håpet på! Nesten som nybakt kake. Nam!! Litt nedover vil du se et par bilder fra dagen og den flotte gjengen som stilte villig opp som prøvere av Fudgen som også er på bilde. Det kan hende det kommer noen klatrebilder ved en senere anledning, og kanskje til og med et bilde av meg ;)

Takk for at jeg fikk være med på denne fantastiske dagen og fikk møtt alle dine fantastiske venner Hege! Gleder meg til en annen anledning! =)

 

Hege utdrikningslag 1

150617 oreo marshmallows fudge

Hege utdrikningslag 3

Hege utdrikningslag 3

Hege utdrikningslag 2

 

 

