150617 Oreo marshmallows fudge

 

Då fekk eg laga noe godt til meg sjøl i dag! =D Kjempe enkelt og veldig godt! Det tok ca. 10 min å lage, ekskludert ventetiden på ca. 10 min.

 

Oreo marshmallows fudge. 

1 pose marshmallows

3 oreokjekspakker

2 ss smør i små biter

  1. Kjør kjeksene i en blender til de er finmalt.
  2. Gjør klar en form (20x20cm eller en 2L isboks er perfekt!) kledd i bakepapir.
  3. Smelt smøret sammen med marshmallowsen i en bolle (som også skal rommer kjeksene etterpå) i mikroen til dobbel størrelse.
  4. Hell kjeksene oppi og rør alt fort sammen så det er godt blandet, det stivner fort! Hell i formen.
  5. La stå i minst 10 min. i kjøleskapet.
  6. Ta alt utav formen, fortsatt i bakepapiret, og kutt opp med en skarp kniv i ca. 2×2 cm. Nå er det bare å nyte!! =)

De kan oppbevares i lukket boks en god stund i kjøleskapet, og enda lengre i fryseren. De passer supert som gaver eller til den gode vennen du har over på besøk. Rett og slett perfekt kos!

 

 

150617 oreo marshmallows fudge

