Barnevaksiner

Det er så ufattelig synd at barn dør unødvendig på grunn av feilinformerte foreldre angående vaksinering av barn. Jeg skjønner godt at flere er bekymret og det er deres valg om å vaksinere deres egne barn. Men les dere godt opp på det, snakk med leger og profesjonelle, ikke bare ta ordet til en bekjendt på at alt er tilfelle. Les mer på nettsiden her. Bildet er hentet fra samme nettside.

Jeg var så vidt selv innom tanken før gutten min kom til verden, det var vel da det var mest snakk om at det var så forferdelig med vaksiner. Barn som ikke utviklet seg som de skulle, blokkering av noe i hjernen osv… men jeg slo tankene vekk ganske fort. Det er en grunn til at vaksinene tas, at den må(!) tas… jeg hadde ikke klart å levd med meg selv i etterkant skulle gutten min lidd.. eller i verste tilfelle dødd på grunn av feilinformasjon.. les deg opp, snakk med leger og profesjonelle før du tar et livsviktig valg.

22.jan.2015 – Her kommer enda en fin link med god info som «knuser» de «gode» grunnene til å ikke vaksinere. Trykk HER for link.

Barnevaksine

