New Orleans, Louisiana!

New Orleans er en fasinerende by som bør besøkes et par ganger. Her ble vi hattefine, fikk spist veldig god mat og fikk opplevd litt av kulturen Burbon street har å by på (2 min på grunn av Micah. Dette er en plass man bør i det minste ha med barnevakt når man vil ut en tur, men vi fikk et ganske så godt inntrykk alikevel.), noe som minner om Las Vegas skvist ned i en liten gate fullt av fulle folk, hor, fest og alkohol =P Sarte sjeler kan holde seg unna hehe.. Men livemusikken var bra og fengende! Heldigvis for oss var det ikke bare der man fikk med seg god musikk! Alt i alt en spennende by vi vil tilbake til en gang.

new orleans 2 new orleans 1 hattefin

Mississippi mud pie var helt greit, for mye is en pai for min del, men god =) Og nede til høyre er en én-manns-heis i parkeringshuset, synd jeg ikke fikk tatt et bilde når en var på vei opp eller ned. new orleans 7

Burbon street

new orleans 3

Jeg er så sykt glad for at dette ikke skjer fooor ofte i Norge! 20km/t under fartsgrensa…… irriterandes!!

new orleans 4

Jeg liker delvis de alternative gulvene de har i butikkene.

new orleans 5

Stor forskjell om du ser fra høyre til venstre! Det grønne er sukker i store mengder.

new orleans 6

