En liten høstgave

Ei svigerinne fylte året for en liten stund tilbake så jeg lagde noe jeg håpet hun satte pris på =)

Denne valnøttboksen dekorerte jeg med litt papir som jeg hadde liggende og fikk limt det på, og lokket malte jeg med litt akrylmaling. Klisterlappen fikk jeg tak i på Hobby Lobby i USA.

gavepose teboks 1

Det begynte å bli litt kaldt ute så jeg tenkte te kunne være i rette retning. Perfekt for et par teposer på serveringsbrettet eller på kjøkkenbenken? =)

gavepose teboks 2

Boksen som hadde resten av tingene er en boks som vi kjøper nøtter i butikken, løsvekt, og så har jeg bare klippet av foldelappene for de trengte jeg ikke denne gangen. Dekoren er en serviett som er limt fast og et grønt papirbånd som frisker opp litt.

gavepose teboks 3

Innhold: Sjokoladekjeks, mørk sjokolade, heksehyl og jorbærstang, slikkepinner og to røde stearinlys. Ved siden av er det blåbær i tillegg til teen som er i den rosa boksen. Temaet er rosa til Mary Kay – damen ;)

gavepose teboks 4

Til slutt ble alt knyttet sammen med litt cellofan og litt mer av den grønne papirtråden. Jeg håper hun ble fornøyd, det virket vertfall slik der og da =)

gavepose teboks 5

Det var artig å gå på «jakt» etter hva hun kanskje kunne like og sette pris på samtidig som jeg fikk være litt kreativ! 

