Julegaver!

Jeg vet det er utrolig tidlig å tenke på julegaver allerede nå, men jeg har fått for meg at jeg skal starte tidlig i år med noen hjemmesnekra julegaver jeg regner med at folk faktisk kan like og vil bruke! =)

Hva det er kan jeg ikke røpe siden det er noen som faktisk leser denne bloggen, men artig er det og jeg koser meg maks!! 

Ellers en liten oppdatering på Micah sin front; Micah tok sine egne små skritt på selveste 11 månedersdagen sin på setra i Oppdal nå 3. august, og i går knakk han selveste koden og gikk maaange skritt etter hverandre!!! =D Det varmer en stolt mor og fars hjerte!! =D Så nå om et par uker har vi en ettåring som kan krype, snakke og Gå! Jeg kan ikke si annet at tiden går forferdelig fort, eller det føles vertfall slik nå som jeg sitter og tenker tilbake på tiden som har gått og hvor flink og herlig liten gutt jeg har som farger hverdagen min (vår) med herlige innspill =)

Micah kan også slike små triks som å klappe, peke, «high five», hilse med hånden (vi sier som oftes «hei, hyggelig» og han responderer med samme lyd hver gang), leker mer og mer systematisk, klatrer over alt og oppi ting, dytter på alt som kan dyttes, gi kos, vinke ha det og masse masse mer =) For et skrytete innlegg!! =D Men det må jeg da virkelig få lov til i ny og ne ;)

Jeg håper hverdagen din blir minst like god som sommerferien din muligens har vært i tiden fremover, så snakkes vi kanskje? =)

Er det forresten noen som har forslag til julegaver som kan lages allerede nå, eller gaver som er kjekke å få som ikke bare samles på kottet etter en tid?

Hva ville du likt å fått til jul? =)

