Dåpskort samlet

Da har jeg endelig fått samlet alle korta vi fikk i Micah sin dåp til en slags liten bok. Tenker jeg må gjøre noe lignende med korta vi fikk til bryllupet! =)

dåpskort ovenfra

Jeg laget en forside og en bakside (baksiden har en personlig hilsen til Micah, så med mindre du kommer på besøk ;) ).

dåpskort inni

Slik ser det ut inni. Her er en av korta i bunken som Micah fikk.

 forside dåpskort

Her ser du bunken fra siden. Alle korta er teipet til fire små ark som er litt tykke (som tåler vekta av kortene) og er brettet i to. Litt innfor hullene (laget med hullemaskin), teipet jeg fast kortene med klar teip på baksiden av slik at alle kan nyte de flotte kortene fra alle kanter uten at kortene blir ødelagt eller skrift som forsvinner når man lager hullene. Når alt er teipet og for- og baksiden er laget er det bare å knytte alt sammen på en måte du er fornøyd med. Jeg har også sett lignende med metallringer, men det hadde jeg ikke i skapet mitt ;)

Det er et røft utseende, men det er bedre at de er samlet enn bortgjemt i en skuff, evt. kastet etter hvert. Så nå kan Micah selv ta glede av disse en gang i fremtiden =) Jeg la også til dåpsprogrammet fra kirken + oversikt over gavene.

Ha en fin dag! =) 

