Mammatips #4 – Mat

Mammatips #4 – Mat

Mat kan plutselig være en ting man fort glemmer når man er i ammetåka eller føler man ikke har tid/ork eller mulighet til det når knøtten-/ene tar opp timene i hverdagen. For meg ble det veldig mye rar mat da min mann var ute å reiste enten fordi jeg ikke planla godt nok eller orket ikke å bruke for mye tid på matlaging når knøtten min trengte meg eller jeg bare ville kooose koose kose =)

Jeg kom over en link på Pinterest for en stund siden som jeg gjerne skulle ha kommet over før fødselen så jeg hadde nok enkel, sund og god mat som ikke tok lange tiden å lage. Det er jo bare genialt, billigere og vi bruker dette forholdsvis ofte hjemme hos oss nå =)

Klikk her for å komme inn på originale innlegget til Six Cents sin blogg. Jeg håper dette er noe du selv kan vurdere å bruke enten alene eller til deg og familien!

Matlaging 101

