Chicago tur

Micah er skikkelig artig og mer våken for tiden!

For øyeblikket er vi i Chicago hvor Are har dekket siste innspurt av presidentvalget, og han var tilstede hvor Obama kom og holdt seierstalen sin. For en stemning! Jeg vet han koste seg en masse, og vi skulle gjerne ha blitt med om det ikke var for den vesle tassen vår og all sikkerheten man må forbi osv.. DET orket vi rett og slett ikke =)

Han har også fått prøvd seg som ekspertkommentator på norsk tv, radio og i avisene den siste perioden. Så i går (valgnatten) var han på TV2 nyhetene og rapporterte fra Obama sitt lille krypinn i 5 min. for kvelden. Jeg er veldig stolt og han klarte seg riktig bra synes jeg. Fikk du sett han, og hva synes du? =)

Jeg legger ved noen linker som ble lagt ut av svigerfar på FB, så jeg håper alle har muligheten til å se dem om ønsket. Ellers finner vi på noe annet =)

Første opptreden

Andre opptreden

Det finnes en tredje, men det har vi ikke tatt opp så langt =)

Noen som har bedre linker eller opptak av Are? =)

Så mens Are gjorde oss alle stolte var Micah og jeg i Lake Forrest nord for Chicago og koste oss. Micah lager så mange lyder for tiden! Han er så søt der han ligger og snakker for seg selv mens han spreller og smiler. Men nå gleder vi oss utrolig mye til vi kommer hjem til jul, så for tiden samler vi all juleinspirasjon vi kan få her i statene.

I morgen skal vi på juleshopping før vi drar ned til Jefferson City igjen og tilbringer den siste tiden her med familie og venner før avreise. Vi kommer til savne folka her masse!!!

