Juleverksted før vi flytter! =)

Da er det atter en gang duket for flere juleverksted for de som ønsker å lage noe fint til seg selv, sine kjente eller kjære =) Som flere sikkert er klar over, så flytter vi til jul til USA, så juleverkstedene trengs å bli gjort tidligere enn hva vi har gjort før =)

De som ønsker å delta må mer en gjerne si ifra her, mail eller bare kontakte meg direkte =)

Jeg vil tro at siste mukighet for å styre litt, er rundt 9-11 des., for etter det må jeg nok desverre pakke sammen alle sakene mine slik at vi kan flytte til statene =)

Vi stiller med julemusikk, gløgg og noe kjekt =)

Jeg har de fleste tinga du vil komme til å trenge, og du kan fint kjøpe vakre ark og diverse pynt om det skulle være ønskelig. Ellers tar du bare med deg hva du måtte ønske av ting du selv har liggende.

Noen forslag på hva vi kan gjøre:

– julekort
– juledekorasjoner
– armbånd
– malerier (jeg har også lerret, maling og div. Utstyr her)
– sy saker og ting
– og sikkert masse, masse mer =)

Ha en herlig helg folkens! =)

Skrevet fra min HTC.

