Gardermoen

Først vil jeg si at Gardermoen bør/må oppgradere benkene sine litt, og kanskje legge til noen, for de er like harde som gulvet!! Jeg kødder ikke….

Ellers er det ganske så digg å ha kommet så langt i det minste ;) Tenk, nå er vi jammen meg på ferie igjen =)

Are ser jeg nettopp har sovnet, men jeg har gitt opp etter en time +, og gir meg ut på Angry Birds Rio. Nais! =)

Hadde egentlig bare håpet på at luka til innsjekkingen skulle si: «Velkommen Are og Renate! Dere er alltid først i køen, samme når på døgnet, for slik jalla system som er nå funker svært lite. Kom inn i varmen! Her skal dere få en fotmassage appåtil.» Tenk bare så magisk det hadde vært ;) Skal du leie bil, er Avis Preffered genialt! Det er seriøst slik det funker (bare først i køen altså). Jeg tuller ikke! =)

God natt folkens, her skal det spilles med godt mot! =D

image

