15, 16, 17 og 18 av 24!! :)

Da gikk dagene veeeeldig fort plutselig! Julen gjør virkelig noe med deg!

Onsdag gikk med på jobb og pakking føre den store julefeiringa! Alt måtte være pakket og klart før jeg stakk på julebord med noen kjekke folk på torsdagen. Jeg kan med andre ord si at jeg gleder meg til neste års julebord om nivået holder seg på samme plan ;) I går reiste min mann og meg selv rett fra jobb med toget på vei hjem til Sandnes, som faktisk hadde et lite snødekke og julelys i gatene. Jeg liker det!

Så det har vært ganske så mange julete ting de siste dagene som jeg kan anbefale på det varmeste!! :)

I dag har det vært utvask på Holmen Treindustri hvor de har bygget nye kontorlokaler i andre etg. som har blitt kjempeflotte!! Kredit til folka der! :) Og til de av dere som jobber der til vanlig og som jeg kanskje ikke får truffet på, God Jul!!

Nå skal jeg ut i bua til resten av folka som ser på kveldens håndballkamp, og deretter blir det besøk av Kjertsi!!!! :D Geniaaaaalt!