Ny bakgrunn

Som dere sikkert legge merke til har jeg endret bakgrunn her på bloggen. Den er ikke komplett, men tenkte jeg skulle høre fra dere som sitter på en annen data om siden er tregere å laste opp en vanlig? Eller funker det greit : )

Men som sagt… designet er bare en test før jeg legger ut noe mer skikkelig ; )

Nyt helgen da folkens!! : )

Lagt til: 10.12.2010

Først hadde jeg denne som en test på hvordan man enkelt kan endre bakgrunnen (som jeg egentlig ikke har gjort til nå.. hvorfor ikke spør du?.. njai.. si det?!) Her hadde jeg Headeren Gledelig Jul til. Veldig enkel greie..

Så fant jeg ut at jeg ikke klarte å såve med en slik skrekkelig bakgrunn/testversjon.. så jeg endret bakgrunnen fra hvitt til dyp rød med samme dype rødfarge som bakgrunn på selve bloggen. Ikke såååå mye simpelt lenger..?…hmm..

Header.

Bakgrunn, blogg.

