Drammensbadet har fått et nytt medlem!

I dag har det vært herlig!

Våknet til nydelig sol, en herlig ektemann og avslappet morgen. Deilig. Senere etter vi hadde noen minutters besøk av svigermors søstre på en kaffetår, tok Are og meg turen til Drammensbadet for å melde meg inn der. Og det ble jeg! :)

Etter det tok vi turen innom Joggen Sport ved Bragernes Torg rett over Torget Vest (kjøpesenter) så fant jeg denne fine badedrakten. Er litt kjekkere å trene i badedrakt enn bikini tenker jeg. Slippe å tenke på at ting ikke er på plass osv hehe..

Etterpå såg Are disse skoene! :D Haha! Veeeldig rare, men helt sikkert gode å bruke. Hvem vet?? :)

Pelle var også på Bragernes torget i dag! Visst nok ikke orginalen, men en søt versjon vertfall ;)

I morgen har jeg fått i oppdrag å kjøre på artister og gjester til happeningen som er denne helgen. Sjekk ut siden www.drammensacred.no for program. Utrolig mye inspirerende, flott og spennende!! :)

