Kreative dager!

Jeg tenkte at det kanskje var hyggelig å legge ut en litt åpen innbydelse til de som føler for en tur innom Drammen på kreativ-/e dager hos meg når det måtte passe deg :)

Det er sååå mye hyggeligere å være kreativ når man er to eller flere :)

Kan du ikke sende på en melding eller sende på en mail om du føler for å være kreativ? Enten om det er kortlaging, maling, tegning, lage albumer og så mye mye mer kreativt. Det finnes ingen grenser!

Det er ingenting som heter «jeg kan ikke» eller «jeg har aldri gjort dette før, derfor tårer jeg ikke å spørre» eller unnskyldninger som «for uerfaren» eller «overkvalifisert«. Bare kom som du er med ditt hyggelige selskap, så får vi se hva vi finner på :)

Jeg har litt plass og litt utstyr til å boltre oss i kreative utfoldelser og nye tankeganger. Føler du for å ta med noe, så er det greit. Føler du for å komme som du er, er det også veldig greit. En plass må man starte! Kanskje du blir inspirert til noe du aldri har gjort før, eller kanskje du går hjem med tanker du ikke har tenkt før.. hvem vet?

Denne invitasjonen er åpen når det måtte være hele året, kanskje et kommende juleverksted?, høsttema?, et nytt mirakel er kommet til verden? bare lage noe? osv.. det finnes ingen grenser :)

Snakkes plutselig! :)

