Deilig vær ute i dag.. (20.juni 2010)

Deilig temperatur ute i dag!

Men de fordømte edderkoppene ødela middagen min ute i dag.. jeg traff på 3 stk!! på under 2 minutter, og den siste var for svær til at jeg gadd å sitte der.. så vi fullførte middagen innendørs, men åt nektarinen ute på terrassen ute vekke fra min edderkoppstol. Deilig!

Fortsatt bleike bein, men det kommer jeg aldri unna ;) hehe..

Ellers så laget jeg et lite kort til, ja.. sukkersøtt, MEN! jeg liker det ;)  Mitt søskenbarn venter en liten pike om ca. 3 uker, det er vertfall da terminen er, så jeg ble så inspirert at jeg bare måtte lage noe sukkersøtt <3

Kjøpte meg et nydelig stempel her om dagen og, «Velkommen til verden». Jeg bare digger det! :)

Å så har jeg laget blomster i papir! :D Det er så morsomt å lage noe selv, noe personlig :)

