Jeg har endelig lært å flette flatt!! :D

I hele mitt liv har jeg vært missunnelig på de som har kunnet å flette pariserfletter (er det ikke det det heter?) på seg selv og andre. Jeg har prøvd utrolig mange ganger,og har stort sett alltid gitt opp, tydeligvis litt for tidlig.

Da vi var små fikk vi jenter en bok hjemme etter pappa hadde vært ute å reist om utrolig mange ulike fletter med bruksanvisning. Fantastisk bok! Men denne fletten har alltid vært et «ømt område» for meg.

Men på lørdag fikk jeg endelig lært den!! :D Helt fantastisk!! Tusen takk for kjempehjelp!!

Her er min aller første flette!! :D  **stolt**

Den er ikke akkurat fin eller nydelig, og ei heller på rette plass på hodet, men det gjorde ingenting ;)

Her er min andre flette litt mer «på plass» hehe..

Her «poser» nydelige Kjersti ved siden av noen nydelige roser jeg fikk av en goood venninne her på lørdag! :)

