Blekksprut og rå fisk!

Her sitter jeg sammen med Bente på sushi resturang på Tøyen, 2 min unna t-banen. Ikke gå ned til høyre, men til venstre over krysset, ved siden av en Japansk masasje plass. Veldig god mat, gode porsjoner og service. Prisen var også bra :)

Gojentå

Hennas tallerken

Min tallerken (masse ingefær!! )

Noe av Bente sitt: Regnbue** ett eller aent. Utrolig godt! Toppen har avocado og laks. Innvendig hadde den ris, avocado og crabsticks. Nais.

Lakserull. Gudd.

Eg prøvde kokt blekksprut!! Sko eg aldri tru.. men var heilt kurrant, litt rart bare. Kjente liksom sugekoppene hehe.. men bare litt. Var kurrant.

Interiørkonsulentens kritiske syn på stedet:

Det eneste som jeg virkelig tenkte på mens vi spiste var hvor hvite veggene var. Hvor lite innbydene det var i forhold til hva det kunne ha vært med noen billige og enkle tak.

De hadde også noen artige (friske) bambusskudd hengende fra taket på den ene veggen, dette kunne fint ha blitt brukt videre. Kanskje ikke akkurat der, men en annen plass. Ellers var det noe barnslig forsøk på å pynte opp. Det var noen tørket, tynne bambuspinner som stod på en bjelke på gulvet (noe som har vært populært en stund) hvor det var festet noe litt barnslige sommerfugler på. Det ødela liksom litt av intrykket. Jeg kunne godt ha tenkt meg å ha frisket opp 3 av veggene deres for å få litt mer varme i lokalet. Enten en varm dus brunfarge, litt bleiket eller en frisk tapet i bruntoner eller grønt for å få frem varmen. I tillegg til å ta vekk det dilldallet som var i lokalet.

Badet var faktisk litt friskt tross i det kunne se litt skittent ut. Men det var en frisk grønnfarge som ikke tok livet av deg, men som fint kunne ha vært andre steder i lokalene og i små doser.

Alt i alt: Helt ok, men interiøret kunne ha vært noe varmere og innbydene. Ellers et veldig koselig lokale med god betjening og mat!

Ps. Skal prøve å være flinkere til å ta bilder av lokaler i tiden fremover skulle det være interessant nok til å dokumentere.

